تبیینگران | همراه جهاد تبیین

یه هدیه معنوی ویژه | قرآن کریم ، عترت اهل بیت ع ، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی

امام زمان عج | کلید درد هزار ساله ...

  • ۱۷

امام زمان عج | کلید درد هزار ساله ...

همه ما از کودکی به مرور شروع کردیم به آشنا شدن با جمعه امّا نه به عنوان یه روز! بلکه یک نام میون روزای هفته که تلنگریست برای یه درد هزار ساله... آره دردی که شوقی به وسعت تمام سبزی های هستی در دل آدمی می پروراند... راهی که تمام سینه زنی های حسینیمونو با هلاکت یزیدیان به عمل می نشاند... آن غمی چشمان مبارک ترین خاندان کرامت را لبریز از بغض هجران می کند... آری حقیقت ظهور حرف ها دارد زیرا هر چه حرف باشد بی پایان فتح جهانی الله بی معنیست!

همه ما دنبال رسیدن به توفیق عظیم همرکابی در کنار امام زمان عج هستیم و می خوایم تا با یک انتظار حقیقی به این توفیق حقیقتا کهکشانی برسیم.

همانطور که مقام معظم رهبری هم اشاره دارند انتظار به معنی عمل است و آن عمل هم همان کسب آمادگیست. ما طبق احادیث یکی از عوامل مهم که منجر به ظهور می شود را اتحاد و همبستگی شیعیان می بینیم به گونه ای که گاهی وجود 313 یار با وفا و خاصّ حضرت را لحظه لحظه در ذهن با کلمه ظهور مرور می کنیم.

برای اینکه بتوانیم یک منتظر همیشگی باشیم لازم است تا آمادگی کسب کنیم و پروراندن چه چیزی بهتر از همبستگی و وحدت میان خودمان اونم وقتی که از عوامل مهم رسیدن به همرکابی امام و مولامان است؟!

بهترین راه برای کسب همبستگی وارد شدن در یک میدان جنگ است تا با دیدن تیر های دشمن و فضای جبهه به خودمان آمده و با تیر باری از وجودمان هم که شده جواب خون های برادران و خواهرانمونو بدهیم! البته این میدان جنگ 8 سال دفاع مقدّس نیست بلکه مال امروزه!!!

ما در دنیایی زندگی می کنیم که با جهانی مجازی درآمیخته است. دنیای مجازی همانطور که خیلی برامون اهمیّت دارد در حال گسترش می باشد به گونه ای که شبکه های اجتماعی روز به روز دارن به کشور هایی با صد ها میلیّون انسان تبدیل می شوند! هر چند مجازی ولی به وسعت ساعت های متمادی از حضور و کار انسان ها به گونه ای که شاید برای بعضی بهتر باشد زندگی را جهان مجازی تعریف کرده و این دنیای فیزیکی را یک جهان کناری بنامیم!

در دنیای مجازی امروز ما در حال جنگ هستیم اونم جنگ با بی هویّتی فطری تمام انسان ها از پیر و جوان گرفته تا کودک و نوجوان! ما در حال سکوتیم اونم سکوت به ظلمی هزار ساله و اشک های نسلی به نسل دیگر. در دنیای مجازی ما هر روز با تیر هایی از زیر سؤال بردن امام و تمام هستیمان مواجه هستیم که به قلب هم میهنان ما به ویژه جوانان و نوجوانان می خورد تا شیر مادران و عزّت پدران شیعه را از رگ های نسل حسینی ها بیرون کشیده و قربانی دیگری در قتل ایمان ها بگیرد.

برای اینکه بتوانیم دست به کار شویم تا با گلوله های خودمان به این دشمن خبیث اعلام حظور کرده و در جهان آمادگی خود را چون فریاد یک ستاره تقدیم آقا امام زمان عج کنیم کافیست:

هر جمعه وارد یک میدان داخلی و یا ترجیحا خارجی شبکه های اجتماعی شویم و پیامی با هشتگ #یا_مهدی_ادرکنی یا سایر هشتگ های دارای مفاهیم مشابه بنویسیم.

اگر کاری که می کنیم پنج ویژگی را با هم داشته باشد ما یک تیر کارساز زده ایم:

یک: وارد میدانی شده باشیم که هشتگ ها در آن قابل دیدن باشد مثلا پیامرسان داخلی ایتا و یا خارجی توییتر قسمتی دارد که هشتگ های داغ را در روز نمایش می دهد.

دو: هشتگی را زده باشیم که دیگر برادران و خواهرانمان زدند و با آنها هم صدا شویم تا یک هشتگ میلیونی بالا بیاد و لرزه بر تن دشمن بیاندازد.

سه: پیام خود را در جا هایی که می توانیم منتشر کنیم و دیگران را هم صدا کنیم تا در این میدان حماسه بیافرند.

چهار: این حرکت را یک قدم کوچک برای حرکت های مهم تر بدانی و خود را برای آن بپرورانیم.

پنج: با توکّل به خدا و توسّل به اهل بیت ع شروع کنیم و نیّت خودمان را با یاد امام حسین علیه السلام پاک نگه داریم.

امیدوارم شما نیز در این مانور دشمن هراسی شرکت مؤثّری داشته باشید.

التماس دعا و یا علی مدد.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی